Diskuse

Nečasismus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carli1

11. 9. 2012 21:12
Svoboda slova?

Zkuste si  v ČR zahajlovat a uvidíte.Nebo Vám by se určitě líbilo,kdyby nějaká umělecká skupina vtrhla u vás do kostela plného lidí a začla tam třeba veřejně  souložit.

0 0
možnosti

pesimistafurt

11. 9. 2012 17:24
bohudík, i Nečas má občas pravdu;

na tom nic nezmění kvikot pseudohumanistů

0 0
možnosti

Stará kára

11. 9. 2012 15:40
Přestaňte už se svým Jurečkismem!!!

Mimochodem: Jak krásně bolševické je vaše nálepkování!!!

1 0
možnosti

Kruton

11. 9. 2012 15:38
Dalajlámismus

je čistý jazykový klausismus.. :-/

1 0
možnosti

georgino

11. 9. 2012 14:44
Premiér

je................ pokud je ještě premiér to, co si říkají i děti na hřišti. Jestli mě tento člověk zastupuje v Evropě jako nesvéprávného troubu, tak je mi to líto. Je čas na změnu, která nejde prakticky udělat. Bohuslav, byť bez rovnátek s Diensbírem v zádech. Sv. Václave, ochraňuj tuto zemi.

1 0
možnosti

pip

11. 9. 2012 14:29
Porovnání.

Porovnejte premiera Nečase s Topolánkem, Paroubkem a Zemanem. Myslím si, že je morálně daleko lepší. Na ekonomiku tam má Kalouska. Médiim jde o kritiku za každou cenu aby se prodaly a tím ovlivňuji veřejné mínění.

0 0
možnosti

až vyrostu, budu politikem

11. 9. 2012 14:33
Re: Porovnání.

Do premiéra Nečase jsem vkládal velké naděje. Zklamal mě, nikoli tím, že kecá o dalajlámovi nebo o těch ruskejch holčinách. Zklamal mě tím, že neumí držet slovo, a že je měkkota. Zklamal mě tím, že za udržení vlády je ochoten rezignovat na probram své strany.

1 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
1. místopředseda KDU-ČSL ministr zemědělství ČR, otec pěti dětí a manžel paní lidovcové, tedy lidovec. Muzikant a zemědělec z Hané.

Seznam rubrik