Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolím si upřesnit jednu větu z prostředka druhého odstavce. Správně má znít: "Díky státní podpoře a odečitatelnosti z daní se milióny lidí rozhodly část svých příjmů dočasně uložit na účet."

   Teď mně řekněte, proč mají mít další milióny lidí vyšší daně, jen aby bylo možno odečítat a přispívat?

    PS:  Přiznávám: jsem také vyžírka. Proč ne, když to někdo za mě platí (a když tu svoji část si vyzvednu sám).

1 0
možnosti

Další miliony lidí vyšší daně nemají, když se zruší podpora SS, tak se daně nesníží, to vám garantuji. Pokud je spoření a podpora vázána pětiletou lhůtou, tak by se mohly i pět let dopředu oznamovat změny podmínek.

0 0
možnosti

"Stará moudrost praví, že když něco funguje, nemá smysl vynalézat a hledat něco nového". -  To není moudrost to je jen přísloví, které se někdy hodí, někdy ne. Rozkrádání státního majetku taky dobře funguje, takže nemá smysl vynalézat něco nového?

Kdyby všechny dotace zrušili a peníze které nám seberou nám nechali, tak nemusíme tyhle problémy řešit. Jaký to má smysl (kromě mocenské manipulace s lidmi), Když mi ty prachy seberou na daních a pak mi je vyplatí v příspěvku ke spoření? Bětem toho transferu se samozřejmě část ztratí - bez toho to asi nejde.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
1. místopředseda KDU-ČSL ministr zemědělství ČR, otec pěti dětí a manžel paní lidovcové, tedy lidovec. Muzikant a zemědělec z Hané.

Seznam rubrik