Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mládek a celá ČSSD by se měla omluvit , přidejte se k protestu ! !!!!

https://www.facebook.com/events/139062082931865/?ref=ts&fref=ts

1 0
možnosti
Foto

M62i50l86a29n 52K71a80s24l

16. 3. 2013 19:47

pan Mládek je CSc - a to byli jen ti nejvíc kovaní soudruzi!

1 0
možnosti
Foto

Proboha Jurečko, raději se neozývejte - Vy jako zemědělec máte paušál 80% ! To je nehorázné, jen tudy propíráte peníze Rv

2 9
možnosti

Pane Macku nikdy jsem daňový paušál nevyužil!!!! S ohledem na velikost farmy, odpisy, DPH a další ohledy to pro mne nemá smysl. Jen jsem překvapen jak jednoduše dokážete něco napsat jako hotovou věc.

5 1
možnosti
Foto

M91i24l39a43n 39K80a35s90l

16. 3. 2013 16:41

Moje žena je lékařka a platí si sestru. Parazit! Fuj! ;-O

1 2
možnosti
Foto

M89i84l16a84n 45K96a34s87l

16. 3. 2013 19:48

jen mínusujte, ovce, ženoucí se vesele na porážku!

1 0
možnosti

Je vidět, že Mládek nikdy nic nedělal a jen žil za peníze daňových poplatníků. Živnostník si musí nakoupit stroje, nástroje - mnohdy na půjčku. Nikdo mu nezaplatí dovolenou, nemocenskou. Zaměstnanec se oproti tomu nemusí o nic starat. Na dovolenou má nárok, pracovní podmínky je mu povinen vytvořit zaměstnavatel, stejně jako mu platí nemocenskou po dobu 22 dní a pak stát.

Posledních pár let jsem pracoval tak půl na půl, jako zaměstanec i jako podnikatel. A klidně přiznám, že když se měla dát zaměstnancům odměna, tak to bylo lepší udělat formou cestovních náhrad, než to dát do mzdy. Zaměstnanec dostal na ruku čistých deset tisíc a zaměstnavatel z toho nemusel odevzdávat 3,5 tisíc státu. Pokud ČSSD zvýší daně, tak stát vybere ještě méně a spoustu odměn a platů pro zaměstnance se bude řešit jinak než přes mzdu, stejně jako bude více prací bez papírů.

Po Novém roce jsem řešil kudy tudy. Zda znovu začít, či být zaměstnanec. Nakonec jsem se rozhodl pro první. Vzhledem k tomu, že moje práce je převážně na počítači, tak jsem si musel koupit programy v kterých pracuji. BuildPower a AutoCad mě přišly na na bezmála 250 tisíc, z čehož stát na DPH ode mě dostal cca 40 tisíc korun. Na rozdíl od zahraničních firem, které měly daňové prázdniny a výhody od ČSSD v době jejího vládnutí, mě tohle nehrozí. Od začátku musím platit zdravotní pojištění a dobrovolně sociální a nemocenské, které si platím. A to bez ohledu na to, jaký mám příjem. ČSSD místo aby mluvila o podpoře drobných s tředních podnikatelů, tak jím de facto vyhlašuje válku

6 2
možnosti

Jestli znáte oba systémy, pak určitě víte:

- kolik máte jako OSVČ placené dovolené (nápověda: 0, zaměstnanec 5 týdnů),

- kolik máte placených sick days (nápověda: 0),

- kolik za vás odvádí do systému SZP "zaměstnavatel" (nápověda: 0, zaměstnanci 34%),

- kolik vám přispívá na penzijní fond nebo do pojištění (nápověda: 0, zaměstnanci až 30 000,- Kč ročně),

- kolik vám přispívá na dovolenou (nápověda: zaměstnanci až 24000 ročně). Schválně: a zkusil jste si spočítat výši svého důchodu jako OSVČ? Když nemáte zakázky nebo výsledky, protože je krize, bude vás někdo živit podobně jako zaměstnance (třeba státního úředníka nebo poslance)? Rv

7 2
možnosti

P.S. Těchto parazitů (tedy OSVČ, kdy tak dvě třetiny z nich si samy nevybraly tento statut) je u nás kolem půl miliónu. Doufám, že si tento projev před volbami připomenou.

4 1
možnosti

J22a77n 28F96r67o69l72í54k

16. 3. 2013 15:56

No vidíte autore. A ČSSD se Vám postará, aby ten nerovnovážný stav se změnil a mezi živnostníky a zaměstnanci vznikla  rovnost. To, že se pak živnostníci (na rozdíl od Vás a politiků ČSSD) zamyslí a řeknou si proč se stresovat, bojovat o zakázky, pracovat přesčas bez nároku na příplatek, nemít 5 týdnů placené dovolené a to vše za stejných podmínek jako zaměstnanci, když se mohu nechat zaměstnat a čekat na tu spravedlivou mzdu.;-)

7 0
možnosti

Pane Frolíku,

politikou jsem se nikdy neživil a neživím. Živím se jako soukromě hospodařící zemědělec a jako zaměstnanec soukromé firmy v olbasti zemědělství. Tedy stresu a práce mám dostatek. Dovolenou prakticky nemám...

2 1
možnosti

Docela by mne ten Váš kompromis zajímal - představujete si to třeba tak, že odvod zaměstnavatele snížíte na polovinu (z 34 na 17%), pár bodíků je zpravidla k ničemu a výpadek zaplatí zaměstnanec? Kterému se sníží čistá mzda, méně koupí a zas je zaděláno na problém? Jenom přesunem z jedné kapsy do druhé žádné hodnoty nevytvoříte.

2 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
1. místopředseda KDU-ČSL ministr zemědělství ČR, otec pěti dětí a manžel paní lidovcové, tedy lidovec. Muzikant a zemědělec z Hané.

Seznam rubrik