Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

žádný ideologický spor...to ho děláte Vy....protože nepřítel musí vždy být... Jít na pivo a dát si cigáro je normálně lidský.

0 0
možnosti

M58a19r93t61i63n 25I96g77u10e

31. 5. 2013 14:11

Dobrá, věřím tedy autorovi, že zákon není zacílen na omezení práv kuřáků. Ve které hospodě či kavárně si tedy kuřáci po jeho zavedení, budou moci zakouřit? Nebo autor lže? (jsem nekuřák)

4 0
možnosti

J25a75n 93P42o64l80á19k

31. 5. 2013 13:54

Mně by zajímalo, jakou logiku má Hegerův plán zakázat kouření e-cigaret v restauracích. Jsem nekuřák.

5 0
možnosti

Žádnou. Navíc jsem ještě nenarazil na nekuřáckou hospodu,kde by mi to nebylo povoleno,event. kde by to někomu vadilo.

0 0
možnosti

Od zavedení nekuřáckého zákona v Anglii se zde zavírá (krachuje) 50 hospod denně!!! Zdroj: Express and Star, Wolverhampton. Každý si raděj koupí plechovku a vypije ji na lavičce nebo doma s cigaretou.

6 1
možnosti

P35e25t44r 56N40ě95m47e65c

31. 5. 2013 14:19

po pravde u nas dene krachuje take mnoho hospod

0 0
možnosti

P30e82t92r 64N40ě85m15e16c

31. 5. 2013 12:39

Dle mne by se na to melo jit pres to, ze cisnici a servirky maji pravo na zdrave prostredi - stejne jako jini zamestnanci

3 2
možnosti
Foto

Navrhuji zakázat kouřit v hospodách všem lidovcům. Ostatním, zcela normálním, dát pokoj, ať si žijí podle svého.

10 3
možnosti

Martine, ono když ve svém okolí není Restaurace, která by byla nekuřácká, pak to kolikrát není jednoduché, když jdete s dětmi na oběd. Ostatně když to vezmete z jiného úhlu pohledu, pak by se mohlo říci, proč stát omezuje provozovatele heren, či proč nařizuje děti vozit v autosedačkách a pod. Ono se nám to nemusí zamlouvat, ale nějakou logiku to má.

1 3
možnosti
Foto

Tož to mně povidé, že si z Hané? Já taky a eště k temu kuřák. Nezob mě kluku, stát už tak strká nos do všeckyho, a ty si eště při nich? No já vim, si jeden z nich, ale nevadi. Já tam nežiju, tak mně se to jaksi netyká, ale čtu, že si muzikant. Já sem byl taky muzikant, to je ale náhoda. A odkuď vlastně si? Já pocházim od Olomóca.

2 1
možnosti

Pocházím z Kokor, hraji na tubu a hrál jsem například ve Věrovance či Moravské Veselce.

1 1
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
1. místopředseda KDU-ČSL ministr zemědělství ČR, otec pěti dětí a manžel paní lidovcové, tedy lidovec. Muzikant a zemědělec z Hané.

Seznam rubrik