Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i41l40o88s70l29a40v 38J92o23s20í11f70k74o 6442726103392

Proč nejste "svým" dětem pěstounkou? Toby přece šlo!

0/0
14.10.2014 14:40

O47l60d53ř35i25c21h 19H27o22r82á68k 2254899581755

Máte odvahu jít otevřeně a veřejně proti dnešním sluníčkářům co považují za vítané obohacení i bobek velblouda na xichtě původního obyvatele.

Proč by se příroda párala s pohlavním množením, když by se snadno zavděčila homosexuálům množením dělením?

Ale hlavní pravdu máte v tom, že si jen někdo dělá politické jméno na podobně důležitém boji. Mimochodem, proč homosexuálové nejdou cestou pěstounství, proč hned všechno?

A cože to říkali když žádali o registrované manželství? Vzpomene si ještě někdo?

+4/0
14.10.2014 11:22

J17o23s51e33f 97T76r83n71k80a 1751728614640

Nevím jak někdo může obhajovat intoleranci a nesnášenlivost a hanět toleranci a smířlivé postoje.  Pitomci mi leží v žaludku fest a je fuk jakou mají sex. orientaci nebo barvu pleti.

0/−3
14.10.2014 11:28

H28a39n27a 13B69í48z62o26v93á 1352256282784

No hlavně, že vy jste vzor tolerance a snášenlivosti, a ten váš smířlivý postoj panečku.. ;-D

+1/0
14.10.2014 16:23

J53o16s56e68f 76T33r60n34k62a 1611928484120

To bude tím že nejsem věřící křesťan a nenastavuju druhou tvář ... .)Ale holt tady se spousta lidí cítí jako něco víc jen proto, že je hetero a to je fakt hodně dospělé ;-)

0/0
14.10.2014 16:36

J61a62r88d72a 58C52h59o54v97a82n65e65c 6551505953599

Zřejmě nemáte jasno v tom, co znamená slovo "tolerance" ve svých dopadech.

Tolerovat lze jen špatné věci. Dobré věci toleranci nepotřebují.

Toleruje se zlo, nikoli dobro.

0/0
15.10.2014 13:03

J23a86n 35N15o29v33á77k 6244214

Bůh to tak chce a basta. Argumenty proti teploušům vždycky seženeme... 

Tradiční rodina je jediný možný model, vše ostatní tedy nebudeme trestat (i kdybychom rádi chtěli), ale povolovat to tedy nebudeme.

Žijeme v zemi na křesťanských základech. Žádné novoty nám sem netahejte. Buďte rádi, že jsou tolerované aspoň rozvody. Co víc byste chtěli?!

+4/−1
13.10.2014 23:29

I97v49a11n 40Š64u77s33t63r 1679853108374

Celý problém tkví v tom, že dneska se občanské "právo" interpretuje jako automatický "nárok" a stát má povinnost mi to zajistit. To je to, čeho se bojím. Že se najednou vyskytne spousta homosexuálních partnerů často v labilních svazcích, kteří budou žalovat úřady, že jim upírají "jejich práva". 

Homosexuální páry si prostě musí zvyknout na to, že od narození mají jistá omezení co do reprodukce a to taková, že potřebují druhé pohlaví. Těžko potom odpovídat na výkřiky druhu "chci rodit děti" "ty nemůžeš rodit děti, nemáš dělohu" "neutlačujte mě!" ve stylu Život Briana. A pokud děti z nějakého důvodu mít nemůžou, není povinnost státu jim je zajistit, notabene když jsou ze zdravotního hldiska v pořádku.

Asi zde homosexuálnové naráží především na to, že neexistuje dostatečně velké množství osob druhého pohlaví, které by se chtěli stát pouhými "ploditeli"

+3/0
13.10.2014 20:19

P30e75t72r 68S34k54á33c89e13l 6314829649

Jen připomenu, že sexuální orientace se utváří kolem 8, roku věku dítěte. A jde vlastně o závislost - zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Ale každá závislost je léčitelná, tedy je možné se jí zbavit. Jak?

Jeden řecký řečník trhal ramenem a odnaučil se to tak, že dal rameno pod zavěšený meč! Koktal a potichu mluvil, tak chodil kolem moře, aby je přehlušil. Dokázal to, byl skvělým řečníkem! Jen mít kulturu zdravého rozumu a pevné vůle. Není ničeho, čeho by nedobyla urputná a neutuchající snaha. Práce na sobě, říká to něco pro GLBT?

0/0
14.10.2014 21:36

P73e49t73r 66N43o81v38á83k 8735609590

Čeští pedofilové účastnící se Prague Pride žádají legalizaci dětské pornografie a sexu s dětmi   8-o ;-€ 8-o

    

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12432-cesti-pedofilove-ucastnici-se-prague-pride-zadaji-legalizaci-detske-pornografie-a-sexu-s-detmi.aspx

0/0
13.10.2014 12:54

P13e57t23r 43N15o42v11á87k 8645949320

Pedofilný extrémizmus v ČR a jeho odozva na Slovensku  :-( ;-€ :-( ...

 

http://despiteborders.com/pedofilny-extremizmus-v-cr-a-jeho-odozva-na-slovensku-3

0/0
13.10.2014 12:59

P91e20t62r 46N93o77v54á33k 8185769650

Zelení v 80. letech uvažovali o legalizaci pedofilních praktik  8-o  ;-€  8-o

    

www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/229173-zeleni-v-80-letech-uvazovali-o-legalizaci-pedofilnich-praktik/

0/0
13.10.2014 10:56

L46e65n25k13a 65Z30a84p57l25e62t69a25l69o20v20á 7215271572115

Souhlasím,... nemám nic proti homosexuálům, ale domnívám se, že dítě by mělo vyrůstat nejlépe v rodině, kde matkou je žena a otcem muž, aby mohlo mít oba vzory z hlediska sociálních a gender rolí. To samé platí i v případě, kdy se jedná o svobodnou matku nebo otce - ani v tomto případě nejsou narušeny sociální role - žena zde jasně vystupuje jako matka a muž jako otec. Nejhorší variantou pro dítě, které se fyzicky, ale i psychicky rozvíjí je, když bude mít v nějaké životní oblasti zmatek - kdo je v homosexuálním páru otcem a kdo matkou? Nehledě na to, že případně později heterosexuálně orientovaného jedince mohou nastat díky homosexuálnímu prostředí problémy s přijímaním své vlastní orientace - dítě si může myslet, že se nechová normálně, pokud cítí náklonnost k opačnému pohlaví, když ve svých vzorech - homosexuálních rodičích - uvidí zcela odlišné chování. Nechme dětem možnost se svobodně rozvíjet a vybrat si svou životní cestu, nedovolme, aby jejich přirozený vývoj byl narušen jenom proto, abychom vyhověli požadavkům určité skupiny lidí. Každá tolerance by měla mít své hranice - adopce dětí ze strany homosexuálů už tuto hranici překračuje.

+8/0
12.10.2014 23:45

J43o27s68e51f 56T62r14n96k86a 1591398494510

A jak tedy vnímáte poměrně častý model kdy dítě žije jen s matkou nebo s otcem? To dětem nedeformuje to vnímání sociálních rolí? Nezlobte se na mě Lenko ale podle mého názoru se jedná jen a jen o předsudek.

+1/−1
14.10.2014 11:30

L82e46n21k57a 27Z11a75p79l12e16t79a68l32o93v91á 7355831662365

To, jak vnímám model, kdy dítě žije jen s matkou nebo otcem je jasně popsáno nahoře, stačí pořádně číst. Za zbytkem názoru si pevně stojím, a neřekla bych, že se jedná o předsudek, ač proti homosexuálům jinak nic nemám a dokonce mám mezi nimi přátele, kteří jsou velice dobrými lidmi, nebudu nikdy souhlasit s tím, aby mohli vychovávat děti.

+1/0
14.10.2014 16:51

L75e16n43k48a 76Z23a67p49l61e33t96a96l84o22v27á 7425331982625

"nahoře" myšleno v mém předchozím příspěvku,...

0/0
14.10.2014 16:53

J92o26s81e31f 40T20r88n82k34a 1671218704130

Já s tím zase souhlasím. Stejně jako u bezdětných párů mi to přijde jako dobrá alternativa pro děti které by měly být v domovech a bez rodiny.

0/0
14.10.2014 17:13

P92e13t73r 45S48k96á44c43e59l 6604239569

Poměrně častý model, kdy děti žijí bez jednoho z rodičů kdysi se milujících, je třeba změnit. Vrátit se k evropským hodnotám. 300 let byl v našich krajinách systém, kdy rodina byla základem společnosti. Nebýt aktivity Anglie (rozděl a panuj), říše R.-U. by rokem 1918 nezkrachovala, prosperovala by dál.

Jakou dobu životaschopnosti dáváte  společnosti, kde se rodí méně dětí a dokonce část populace ani nemá zásluhu o pokračování rodu? Nectí ani zásady svých rodičů, kteří je přivedli na svět. Neobšťastní je vlastními potomky, nepokračují v tradici úplné rodiny, šťastné rodiny. A ne dvou stejnopohlavních, kteří si chtějí jen užívat, tedy i užívat práva, bez plnění povinností. V tom je štěstí ze života? Statistiky v tomto ohledu nelžou. Užívání si s partnerem veřejně přiznal jeden známý TV pracovník...

+1/0
14.10.2014 21:48

P15e19t93r 55S14k61á68c36e30l 6724199939

Více taky napoví Žalm č.127, zajímavé počtení. Např. v bodě 2/ je přesně popsána Směrnice EU o povinnosti natáčení hodin vpřed a vzad. Je v něm uveden i důsledek takového konání proti přírodě.

+1/0
12.10.2014 22:09

M84i13l37a86n 40S42t80e50h61l92í14k 7810489813921

Na takový dar má ovšem každý právo. :-)

0/−3
12.10.2014 12:50

M35a63r29t43i64n67a 73M35o11u94d36r30á 7160513446829

A mít rodiče je dar nebo právo?

+1/0
11.10.2014 20:27

A30n92n79a 59J45e69d56l13i26č78k72o93v21á 3151224178314

S článkem pana ministra Jurečky zcela souhlasím ...

Co znamená dítě .... ? Jakou má hodnotu...? Co je to rodina...?

Doporučuji přečíst knížku Chiara Corbella Petrillo: "Narodili sme sa a už nikdy nezomrieme. Je možné, že je tato knížka vydaná už i v českém jazyce. Dá se objednat na internetu.... Přečetla jsem ji za dvě noci a před vyzrálostí tohoto manželského páru smekám...  Knížka již obletěla celý svět a vůbec se tomu nedivím.... Jde o neskutečně - skutečný příběh...

+1/0
11.10.2014 19:22

M67i42r71e11k 38Z54á35v20o76d35n91ý 7132227740978

Jsem hrdý nevolič této zpátečnické a netolerantní strany, která nemá v moderní politické scéně místo. Tato strana je více zatvrdlá než komunisti. Pan Jurečka sice argumentuje, proč to není nutné tento zákon zavést a já se na druhou stranu, co tomu brání. JAký je argument proti zavedení kromě toho, že "to není velký problém".

0/−5
11.10.2014 8:44
Foto

J27o19h83a87n67a 32U57l65r16i25c26h84o94v79á 9237954821

Mno, že "argumentuje" je silný slovo....:-)

0/0
11.10.2014 18:51

H28a97n48a 19B71í81z90o48v54á 1482676432644

Vždy a pokaždé je otázka, proč něco má být tak či onak, k čemu, proč, za jakým účelem spod. Ptát se bezobsažně "proč ne?" se můžete do aleluja u čehokoliv a nikdo nemá jakýkoli důvod vám odpovídat. Homosexuální páry, ta výrazně zanedbatelná menšina, nedokážou předložit jediný smysluplný důvod, proč by měli mít právo na děti, když sami nejsou s to zplodit je.

+1/0
13.10.2014 22:39

J98o14s14e74f 75P12a30v33e49l98k20a 5761647847222

Pan Jurečka dokladuje, že celkem cca 1500 registrovaných homosexuálních párů v ČR pečuje dnes o asi 50 dětí, které pochází od jednoho z páru. Toto nedorozumění o právu druhé osoby na dítě osoby první, je nazývané bezprávím. Je to důsledek nespravedlivého zákona o registrovaném partnerství, kterým se stát stará o páry, které nemohou mít své děti kvůli své jednopohlavnosti. Nespravedlnost zavádí tento zákon nejen do vztahu k dětem. Dítě má podle úmluvy o právech dítěte totiž právo na rodiče - otce a matku. Tento nespravedlivý zákon bere dítěti prakticky asi většinou otce. Stát má pečovat o rodiny a manžele i děti, o jejich práva. Zákon o registrovaném partnerství je třeba zrušit, protože jeho působení pokračuje ve hře na manželství bojem o děti, na které nemá druhý v páru žádné právo.

+7/−3
10.10.2014 11:44

P68e40t39r 63B39ř19é83ť23a 36N88o55v37á91k 8480233826880

pardon to mělo být plus

0/0
10.10.2014 14:40

J31o51s25e22f 80T30r14n21k74a 1581788974380

Víte ještě štěstí že se nezkoumá vhodnost heterosexuálních páru k tomu vychovat dítě ... To by totiž těch dětí moc po republice neběhalo ...

+12/0
10.10.2014 11:08

J41a16r96d78a 79C23h18o14v14a55n25e90c 6771845303739

I k tomu žel může dojít. Pokusy k tomu už byly v maoistické Číně a polpotovské Kambodži (Kampučii). Tehdy se určovalo, kdo si koho vezme a zplodí s ním dítě a kdo se oženit/vdát nesmí.

0/0
10.10.2014 11:37

J37o83s35e26f 31T55r23n68k10a 1861208354510

OK. Myslel jsem, že jsme dál ...

0/0
10.10.2014 11:44

M63i59r14e24k 96Z56á48v39o23d68n98ý 7732837270958

A v Indii to tak funguje do teď, ne? :)

0/0
11.10.2014 8:45

J10a30r13d44a 82C46h46o73v52a81n17e85c 6921375783919

Ne. V Indii stát pouze požaduje monogamii, souhlas a dodržení věku, samozřejmě jen dvoupohlavního manželství (jednopohlavní tam samozřejmě nepřipadá vůbec v úvahu).

0/0
13.10.2014 8:30

Š13á82r61k49a 94Š20l75e79h38o81f44e24r24o36v51á 1460377265689

Ten zákon ale není o tom, zda homosexuální páry mohou vychovávat děti, homosexuální páry již dávno děti vychovávají, bez ohledu na to, zda je v tom stát podporuje nebo ne. Tady jde především o to, že pokud již nějaký takový pár dítě vychovává a biologické matce(nebo otci) se náhodou něco stane, nemá  ten druhý na dítě vůbec žádné právo, tedy především nemá to dítě v tuto chvíli právo bydlet s tím, koho považuje za svoji rodinu, za svoji matku (otce) a může být odebráno i do dětského domova. Přestože by mohl dál bydlet s druhým z rodičů, tak jak je tomu u heterosexuálních párů. Tak jak je tomu u heterosexuálního páru, kterému bylo umožněno adoptovat nebiologické dítě druhého partnera, protože ho vychovává a miluje. A vychovává a miluje ho stejně, jako "druhý homosexuální rodič" miluje své "nebiologické" dítě.

+2/0
9.10.2014 22:41

J83a75r52d15a 27C85h60o42v89a70n54e11c 6441765953909

Není to pravda.

Především není pravda, že "nebiologické dítě" (správněji cizí, nevlastní dítě) miluje otčím nebo macecha stejně jako své vlastní. To pravda není. Téměř nikdy - v této věci se výjimky skoro vůbec nevyskytují. A hlásají to jenom ti, kteří vlastní děti nemají a myslí si, že ty cizí děti mají rádi tak, jako by měli své vlastní, kdyby je měli. (U nelásky k dětem to však neplatí - kdo nemá rád vlastní děti, nemá často úplně stejně rád cizí děti, i když obvykle je ještě více nemá rád).

Dále pak není pravda, že to dítě zůstane při úmrtí svého rodiče v děcáku. Především zůstane v prostředí, ve kterém je, a bude se zkoumat, zda by nebylo lépe, aby toto prostředí změnilo. Tedy nebudou-li o něj mít zájem jeho příbuzní, zejména otec a prarodiče, pak bude-li mít zájem homosexuální partnerka jeho matky, dostane ho zcela jistě do péče.

+3/−3
10.10.2014 11:12

T31o76m11á88š 54D32v15o11ř12á32k 6587265393697

Paní Šlehoferová nepsala, že otčím nebo macecha miluje nevlastní dítě stejně jako své vlastní. Ona napsala, že homosexuál miluje nevlastní dítě (biologické dítě svého partnera) stejně jako heterosexuál (který adoptovat smí).

+4/0
10.10.2014 13:12

K47l40á60r24a 59T25r78n33k61o69v51á 3124939364449

Jsou lidé, kteří na biologii tolik nelpí a nedělají rozdíly, to byste měl ovšem vy jako věřící vědět. Ostatně donedávna byl otec nejistý.

0/0
12.10.2014 10:18

K12l30á22r77a 42T44r69n67k60o74v54á 3914399214429

Ten příspěvek pod panem Dvořákem patří vám, nějak se to špatně zařadilo.

0/0
12.10.2014 10:22
Foto

J47a73n 69B53o21r85o78v54i96č60k88a 5753543670874

A kdo ten dar dává? Nadpřirozená bytost?

+1/−4
9.10.2014 12:45

M53a37r81t25i40n 68K54r57u10t43ý 1768711989495

pro p. Jurečku ano, pro Vás například matka příroda. Jestli nechápete, co znamená, že např. zdraví je dar a potřebujete rozkrýt, kdo že je dárcem, váš boj...

+4/0
9.10.2014 15:34

J14a33n49a 22K28o31l76a42ř50í24k57o33v74á 1247270521684

Nezaznamenala jsem ještě, že by někdo byla spousta odloženého a opuštěného zdraví. O dětech ano, zřejmě dary nechtěné či vrácené.

+1/−1
10.10.2014 17:40

R24a10d72i31m 27M19l24y79n73a91ř25í69k 8193432244788

Ten, kdo dal člověku schopnost plodit. Člověk se o to ničím nezasloužil. Ateistický vědec už vůbec ne.

+1/0
10.10.2014 9:14

T15o92m37á49š 63D36v45o21ř20á85k 6667665173937

Aha, takže příroda :-)

0/0
10.10.2014 9:52
Foto

J40a40n 56B73o62r71o36v27i85č23k35a 5413543380604

A "kdo" to byl??? 8-o

0/−1
10.10.2014 10:06

R72a41d80i43m 53M68l31y88n13a15ř86í63k 8613202414528

To já nevím. A proto pociťuji respekt.

0/0
10.10.2014 10:29
Foto

J56a72n 79B61o84r22o44v80i52č51k87a 5163243230314

Zajímavé. No to já také pociťuji respekt. Ale argumentovat něčím, co nevím, to je to, co KDU-ČSL ráda předvádí - a přijde mi to hloupé.

0/−1
10.10.2014 10:36

R81a17d59i46m 53M85l33y62n35a19ř50í53k 8683742174748

Jiným zase přijde hloupá argumentace a skutky jiných stran. Každopádně nejhorší je vnucování vůle státu občanům a likvidace tradičních hodnot dosažených přirozenou cestou vývoje společnosti.

+3/0
10.10.2014 10:47

P17e54t70r 78S68k73á76c75e60l 6954109909

Pokud někdo chce vědět více, stačí se ponořit do odkazů moudrých. Zde je jeden z nich:

„Mé náboženství sestává z pokorného obdivu neomezenéhovyššího ducha, který se odhaluje jako drobné detaily, které jsme schopnipostřehnout svou chatrnou a vetchou myslí.“ » Albert Einstein.

+1/0
12.10.2014 22:06

J11a80r24d74a 88C82h15o55v11a72n86e65c 6331195533519

Ano, "nadpřirozená" bytost, které říkáme Duch Svatý. Je ovšem přirozenější než Vy a já, neboť my a celá příroda existujeme jen z vůle trojjediného Boha, zatímco on sám existuje přirozeně a mimo "náš" časoprostor, který svou vůli stvoříl, abychom se v něm mohli rozvíjet a stát se Jeho přáteli.

0/−3
10.10.2014 10:54

J43o68s74e15f 44T76r80n61k53a 1441628174390

A co tomu říkají ty miliony budhistů, hinduistů, muslimů aj věřících? Taky souhlasí s trojjediným Bohem nebo je to jen vaše, tedy jediná správná hypotéza? .)

+2/0
10.10.2014 11:13



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.