Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92a23c68l83a70v 60J33a86k70e68s 9587815134

Tehdy to slo v pohode s uprchlíkama a ted kdyz jsme vstopily evropské unie, amerika která zdevastovala muslimské a islámské země a ted se pripravuje znicit rusko, ukazalo se USA zacala diktovat podmínky evropskím zemím o kvotach... PS: America stává fašistickou zemí

+1/0
31.8.2015 18:54

J96a44r21o95s50l52a51v 27S84k29r23i48v81a59n26e47k 6575730

jinak co se tyka poctu zadateu o azyl v roce 2001 - ano skutecne jich bylo 18000 a CR se tehdy s touto situaci opravdu vyporadala velmi dobre, protoze z tohoto mnozstvi udelila azyl 83 osobam.

http://zpravy.idnes.cz/do-ceska-zamirilo-nejmene-uprchliku-dbq-/domaci.aspx?c=A130220_115904_domaci_jj

0/0
31.8.2015 16:04

J55a87r37o27s12l14a23v 56S81k18r41i64v64a51n77e46k 6635150

Jurecka patrne nechape, ze problem neni to, kolik imigrantu zada o azyl dnes, problem je, ze diky jejich eurohujerismu muzou projit kvoty na prerozdeleni 3% imigrantu, coz pri milionu zadatelu do eu dela 33 000 afro-muslimskych imigrantu (jedno okresni mesto) rocne pro nas. Dale mu nedochazi, ze pristup zapadnich zemi, ktere imigrantum nacpou kapesne vyssi nez kolik si doma muzou kdy vydelat je absolutne spatny a kvotama se to jeste zhorsi. Pak neni divu, ze o imigraci do eu ma zajem pul afriky a asie. No a to, co je medialni hysterie a co realny postoj vetsiny naroda, to se Jurecka dozvi zcela presne nejpozdeji za dva roky ve volbach, o to nemusi mit vubec zadny strach :-/

+1/0
31.8.2015 15:59

D32a86v45i67d 94Z24a49h70r50a97d51n47í84č14e20k 3517207346381

Koukám pan Jurečka bojuje jako lev. Opět tu máme zopakovaný překroucený nesmysl o čechách imigranetch. Hlavní rozdíl je v tom ,že tito čeští imigranti dřeli jako koně a nic nedostali zadarmo. Neběželi s nataženou rukou. A hlavně - šli do podobného kulturního prostředí. Nevím o tom, že by běželi k šejkům žít oddechový život postavený na petrodolarech. Imigranti současní si běží pro sociální dávky do německa nebo UK a chtějí bezstarostný, bezpracný život. Neutíkají před smrtí, to by šli jinam.

+2/−1
31.8.2015 15:16

T51o55m82á78š 48H48o38r69k13e20l 4806835271188

bože to jsou kecy.Vy musíte být strašnej pracant

0/0
1.9.2015 8:21

B67r32u11n91o 58S16t88e72h85l41í20k 6894265792469

Možná že problém je v tom, že musíme brát v úvahu celkový počet "migrantů", kteří přicházejí do Evropy. Není důležité, že v tuto chvíli chtějí převážně do Německa, Velké Británie nebo Švédska. 

1. V poměrně krátkém čase jim v těchto zemích pravděpodobně začne být těsno.

2. Mimo to, příliv dalších migrantů z Asie, Afriky, ještě větší než letos, můžeme čekat i v dalších letech.

A opravdu pro ně pro všechny bude v Evropě místo, bez podkopání základů evropské civilizace???!!!

+5/0
31.8.2015 14:20

Z66d93e52n80e93k 44H88l83a26d74i11k 5415796940

Karma.

+1/−1
31.8.2015 14:05

M66a46r70t81i16n50a 86V38e65s12e74l89á 1248706532604

ze mě se ještě stane lidovec:-)

0/−1
31.8.2015 13:13

P58a59v77e58l 63V90é42b50r 5339262442931

Píšete tu o desetitisících českých emigrantech ... no, za měsíc, dva splněno, ostatní jsou navíc...

Copak nechápete, že problém je v rozměrech té uprchlické vlny? Že řádově přesahuje, co jsme schopni pojmout?

+8/0
31.8.2015 12:28

O95n43d52r75a 95B33a40r74t43o50š 9403312141887

V článku nezazněla jedna hodně zásadní věc, kde na tu pomoc vezmeme peníze ? Na dluh !!!, který budou platit naše děti. Pokud by se naše vlády v minulosti chovaly jinak a nesmyslně neutrácely, bylo by na pomoc peněz dost, ale protože se rozházela budoucnost, jsem zásadně proti utrácení peněz našich dětí za věci, o kterých nemůžou rozhodnout. Vzpomeňte si kdo v těch vládách taky seděl.

+5/0
31.8.2015 12:11

J82i88ř87í 87P54e50š 7436930393201

Pane Jurečko, podobenství o "Milosrdném samaritánovi" se dá uplatnit pouze u malého procenta skutečných úprchlíkú, tedy u těch kteří jsou válkou skutečně ohroženi na životě a pronásledováni. To se týká především křesťanů a nemuslimů. Pro ten velký zbytek běženců platí jiné podobenství: "Střeztese lživých proroků, kteří k vám přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitřjsou draví vlci". (Mt 7, 15) Toto si prosím uvědomte.

+9/−2
31.8.2015 10:02

J84a41r16a 67R22a27n24k 1181456159491

A nikdo nevi, jak se zije v zachytnych taborech?

https://www.youtube.com/watch?v=yxZ8i9UYowg&index=8&list=PL587DEB510E8CB629

+1/0
31.8.2015 3:24

J66a79r93a 80R28a77n64k 1901276839431

http://www.mercycorps.org/articles/turkey-iraq-jordan-lebanon-syria/quick-facts-what-you-need-know-about-syria-crisis

0/0
31.8.2015 3:23

P18e32t69r 38K61u50č36e56r15a 5512918184810

Když se mi někdo vláme do domu, považuji za své svaté právo ho nepřijmout a starat se něj jako o vítaného hosta. Bez ohledu na jeho motivaci.

+5/0
31.8.2015 0:43

M65i22r55o43s37l81a28v 13K88u80l46h83a48v30ý 5739562621

Rv Nesouhlasím s Vámi pane Jurečko. Zdravotní kontrola nemůže být úplná a o bezpečnosti ani nemluvě. Většinou jsou to muslimové a nikdo nemá na čele napsáno, zda je "umírněný" nebo radikál. Přesto jsou bez kontroly vypouštěni do českého prostoru. EU selhala na celé čáře, my se na ni jen vymlouváme, abychom zdůvodnili své nic nedělání.

Z titulu bezpečnosti musí platit: žádnému muslimovi trvalý pobyt!

+12/−3
30.8.2015 22:50

P75e61t55r 93R24e32g33a13l94á54t 79B83e63n23e20š 9749514885195

1) Není na místě ohánět se pořád podobenstvím o Milosrdném Samaritánovi. To je demagogie. Ten si mohl zvážit situaci a vyhodnotit, na co má, a na co ne. A pomohl jednomu a krátkodobě. Dnešní situace je v podstatě invaze nejasných skupin, vyhodnotit se moc nedá a ze strany EU ani nechce. 2) Jsem stále toho názoru (a existují k tomu i slušné prameny a texty), že EU tuto krizovou situaci v podstatě vyvolala, viz plány na Unii pro Středomoří a dávání přednosti pracovním silám z islámských zemí před lidmi z nových zemí EU. A doporučoval bych pozornosti tzv. Zprávu skupiny Moudrých (!!!) ustavenou z iniciativy Předsedy EU (tehdy socialisty Romana Prodiho), z roku 2003, její název: Dialog mezi národy a kulturami v Evropsko-středomořském prostoru. V italštině zde:

http://ec.europa.eu/dgs/policy_advisers/archives/experts_groups/docs/rapport_complet_it.pdf

+5/−2
30.8.2015 22:47

J94a97r77a 71R50a16n36k 1141656489791

Mela jsem pocit, ze jste katolicky knez, pane Benesi, asi jsem se zmylila:-(

+3/−2
31.8.2015 3:07

P13e51t18r 84R77e44g55a16l14á65t 60B29e14n57e24š 9189434115625

Právě proto, že jsem kněz, mi vadí účelová manipulace s biblickým textem, kterou navíc teď používá kde kdo.

+2/0
31.8.2015 11:29

J30a34r20o98s15l73a65v 65T57a26c51h80o26v76s89k87y 2402130594700

Tak tak. To je jakoby se loupeznik dovolaval milosrdenstvi pote, co vam da nuz na krk.

+2/0
31.8.2015 12:06

A11n88t73o53n63í88n 93K21o21u31n12o77v88s57k15ý 9778500318828

Vyzýváte nás k zamyšlení, dobrá. Zkusme to třeba takhle:  

USA za podpory EU (nebo i bez ní) přece činí vše pro to, aby svět zbavily bídy, diktátorů a teroristů a aby učinily svět bezpečnější - říkají média.

Tak jak to, že lidé v celém širokém pásu zemí mezi 20. a 40. rovnoběžkou už ve svých vlastních zemích nemohou žít a s nasazením životů a posledních peněz utíkají do Evropy?

Já si pořád myslím, že se tam někde musela stát chyba.

Kdybychom ji dokázali najít a odstranit, možná bychom nemuseli vést tolik diskuzí na téma kdo to bude platit a co s nimi budeme dělat.

Prostě by si doma žili spokojeně dál...

Odstranit příčinu - to by bylo dobré řešení, ne?

+3/−2
30.8.2015 22:44

J73a78r39a 80R49a47n18k 1431766339401

Tak pokud stale jeste verite panu Klausovi, znamemu to klimatologovi, ktery neveri, ze morska hladina stoupa, nevi nic o tropickych lesich, ale vi, ze cela Afrika je nesmirne urodna, proto Masai uz prestali byti pastevci - neni co past a neni kde past, ale on pojede stale svou mantruRvVelkou cast comodit v Africe vysali Cinane, aniz by zamestnali mistni, ale privezli si na to sve vezne a jaksi nikdo zde asi nevidi mezinarodni zpravy, kde Boko Haram unasi cele skoly, zlikviduje dalsi stovky deti pouhymi macetami, zustanete sedet v chatrci a cekat na "knock knock....who is there"?:-/

+1/−7
31.8.2015 3:13

A47n27t54o70n58í69n 63K18o19u40n29o12v75s62k14ý 9408590248978

Proč hned hysterie nebo nenávist?

Většina občanů jen říká imigrantům klidně a rozvážně: "Ne, děkujeme, nechceme."

+9/−2
30.8.2015 22:36

J11a40r34a 34R19a48n28k 1251946249811

Takze ta rceni o opicich a postrilet zde neexistovala?8-o

+2/−1
31.8.2015 3:14

M49a56r12t76i53n 78P47r51a40c59h17a90ř 9615289

Ale jistěže existovala. V každé velké skupině lidí se najde pár primitivů.

+3/0
31.8.2015 12:03

P64e68t97r 60S46k70á54c38e46l 6724259489

Připomínám: Za dobrotu na žebrotu. Více v článku:

http://hannig.blog.idnes.cz/c/470695/viridiana-aneb-za-dobrotu-na-zebrotu.html

S přistěhovalci, kteří sem jdou jako vosy na med, máme zkušenosti stovky roků. Vůbec se nepřizpůsobili kultuře našeho národa a jen mají snahu jít tam, kde "je dobre". Řekl to jeden z nich v Kotli paní Jílkové.

Takže kde se kdo zrodí, tam se i hodí. Staré Valašské přísloví. Což mi připomnělo výrok pana Ludvíka Vaculíka směrem k emigrantům:"Jdou to tam zmrvit"! Viz např. hráče kopané z Afriky a odjinud, jak nikoliv agresivně, ale sprostě hrají rytířskou hru zvanou fotbal. Za cenu porušování pravidel hry chtějí vyniknout, vydělat peníze. Jak smutné zjištění.

Pan autor je mi sympatický profesně, ale v tomto s ním nesouhlasím. II.sv. válku a odobí po ní vzpomínáte jako proč? Před 100 lety totiž naši předkové neutíkali, ale po I. sv. válce zakládali spolky (Orel, Sokol) a budovali školy, hřiště. Proč uprchlíci u nich doma nehloubí studny, aby jejich ženy a děti nemuseli denně chodit několik km pro vodu?

Úsilí našich předků nemůžeme jen tak hodit za hlavu, jsme povinni pokračovat v jejich odkazu. A ten nezní tak, že "musíme" přijímat jiné národnosti, budovat ohrazené a hlídané ubytovny. Máme svých problémů (nepřizpůsobivá vrstva populace, půl milionu nezaměstnaných) dost. Mimochodem, co učinil pan ministr radikálního pro úbytek nezaměstnaných? V zemědělství je radost pracovat, takže jak se stát stará o rozkvět zemědělství? Ale konkrétně, ne házet (prat, bušit) čísly! 

Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+10/−1
30.8.2015 21:55
Foto

L25u24d45ě33k 60M24a89z92u45r15e29k 7360166121629

Pane Jurečka, už snad tisíckrát byla vyvrácena jakákoli paralela mezi imigrací našich lidí na Západ v minulém století a současnou imigrací.

Přesto se stále pokoušíte srovnávat nesrovnatelné! 

Strčte si tuto Vaši hloupou demagogii laskavě za klobouk a přestaňte tady odkapávat ten "lidumilný křesťanský jedovatý med"! Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly a na Vás to platí dvojnásob.

+20/−2
30.8.2015 20:22

J15a45r60a 58R98a73n27k 1271866989591

Jaky melo vliv Prazske jaro?

Cultural impact

The Prague Spring deepened the disillusionment of many Western leftists with Soviet views. It contributed to the growth of Eurocommunist ideas in Western communist parties, which sought greater distance from the Soviet Union, and eventually led to the dissolution of many of these groups.[82] A decade later, a period of Chinese political liberalization became known as the Beijing Spring. It also partly influenced the Croatian Spring in Yugoslavia.[83] In a 1993 Czech survey, 60% of those surveyed had a personal memory linked to the Prague Spring while another 30% were familiar with the events in another form.[84] The demonstrations and regime changes taking place in North Africa and the Middle East from December 2010 have frequently been referred to as an "Arab Spring".

0/−4
30.8.2015 21:32

J35a25r30a 12R84a56n47k 1171156319121

A tady to mate troch zkracene v cestine:

Kulturní dopad

Západní země prožívaly v šedesátých letech velký hospodářský rozmach, což tam vedlo ke zvyšování životní úrovně a k poklesu zájmu o komunistickou ideologii. Vedení tamních komunistických stran vkládalo proto veliké naděje do pražského jara. Příklad Československa prý ukáže, že i socialistická země může plynule a nenásilně přejít k demokracii.

Vpád sovětských vojsk znamenal pro většinu levicově smýšlejících lidí v západních zemích vystřízlivění z marxisticko-leninistických myšlenek. Poznali, že diktatura umí jen používat hrubou sílu a zásadně nediskutuje. Komunistické strany západních zemí upadly do sporů a rozdělily se na dvě části: většina z nich okupaci odsuzovala, malá část ji schvalovala. Během let pak následoval pokles členské základny. Proto počátkem 80. let nechtěl SSSR v Polsku invazně zasahovat, neboť „nemůže opakovat stejnou chybu“.[zdroj?] To přispělo k růstu eurokomunistických idejí v západních komunistických stranách, které byly dalece vzdálené od linie určované Sovětským svazem a eventuálně vedly časem k rozpuštění mnoha z těchto stran.[36] O deset let později bylo jméno pražského jara analogicky propůjčeno k čínské politické liberalizaci nazývané Pekingské jaro.[37] Dalším odkazem na pražské jaro je Chorvatské jaro v Jugoslávii.[38]

+2/−4
30.8.2015 21:34

P24e45t71r 67S11k13á74c75e62l 6554269439

<Komunistické strany západních zemí upadly do sporů a rozdělily se na dvě části: většina z nich okupaci odsuzovala, malá část ji schvalovala.>

Zato vedení našich tzv. "spojenců" na západ od našich hranic byla zajedno. Vůbec se nás nezastaly naši spojenci, rokem 1968 nás zase vrhli zpět. Přiznala to i M.Albrightová, že nám nepomohli. A na nějakou dobu si s Brežněvem domluvili, že budou otevřeny hranice. Proč? Protože od nás k nim na západ utíkali mozky, zůstávali jen někteří. Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se od našich spojenců nenecháme napálit.R^

+1/−1
30.8.2015 21:43

M48i36c82h66a79l 87K65o24n70o16p42a 8373895430203

Pane Jurečko,

děkuji za upřímnost. Mám na Vás pouze pár otázek:

Proč značná část lidí v nouzi hledá azylv zemích s nejvyšším materiálním standardem? Proč cestují až doNěmecka, Švédska, Británie? Proč organizují vzpoury (Bělá pod Bezdězem), když jsoupři své cestě zadrženi v jiné zemi EU, než ve které by chtěli být, třebana území ČR? Proč jich chce na našem území zůstat z celkového počtu pouzeminimum? Neměl bych být, jakožto uprchlík, vděčný zemi, která mě přijme, byťnedosahuje úrovně komfortu Německa či Švédska? Neměl bych, jakožto uprchlík,udělat ABSOLUTNÍ maximum pro to, abych se v zemi, která mě přijala, conejlépe integroval a byl pro ni do budoucna přínosem?

Předem děkuji za Vaše odpovědi

Mějte pěkný den

+11/0
30.8.2015 20:20
Foto

R88a97d34e31k 54P25o97l39i38c56k84ý 6381553591854

Máte naprostou pravdu, ale vysvětlete to mimo jiné vašemu vládnímu kolegovi-Babišovi, který si na problému zvyšuje popularitu.

+1/−15
30.8.2015 20:08

B95r83u59n62o 74C84h50o18j20k33a 8475500246578

Píšete žádná hysterie, tak proč se svolává ta mimořádná schůzka?

http://www.novinky.cz/zahranicni/379113-berlin-pariz-a-londyn-volaji-po-solidarite-probehne-zvlastni-schuzka-eu-k-migracni-krizi.html

+14/0
30.8.2015 19:29

M60o67j75m84í41r 51R65o27d19e27n 6816675685497

Navíc několik dní nazpátky Česká televize na kanálu 24, vysílala mimořádné vysílání k uprchlické krizi, i když to byla je čirá manipulace a retuš skutečnosti.

+7/0
30.8.2015 19:31

L58u19b38o42š 60R82e51n93k58a 6597351335480

Média tu sice jsou proto, aby informovala, ale ještě více proto, aby informace co nejlépe prodala. A podle toho také jejich styl informování vypadá - skutečná fakta se často odsouvají do pozadí a objektivita trpí. Serióznost aby v nich člověk hledal s lucernou v pravé poledne!

+2/0
30.8.2015 19:21

P79e46t14r 74S91k86á42c36e16l 6544979289

Nejlépe je to vidět, jak se v  TV přestaly vysílat obrázky uprchlíků alias mladých silných chlapců a nyní jsou tam nekonečné záběry na otce či matku s dítětem v náručí. Já tuto informaci chápu jako potvrzení faktu, že jde o nezodpovědné rodiče, kteří se vláčí s dítětem světem. Místo toho, aby doma udělali si pořádek, starali se o prosperitu svojí země, ve které vyrostli. Každý svůj díl odpovědnosti - jak moudrá jsou tyhle slova! Jak se starají jejich vlády, aby neutíkali před zodpovědností?

Je třeba jim přinést zdravý rozum, návod jak přežít a žít...R^

+1/0
30.8.2015 22:01

M29o98j27m20í19r 66R41o90d38e64n 6786115645477

Hysterii vidí jen politici a humanisté a retušující ČT. Je zde vidět ona pověstná krátkozrakost a i manipulace.

Stav exodu je už v rozvinutém těžko zvládnutelném stádiu a to především díky vstřícné politice Německa, Francie, Anglie, Švédska..

Německo skrz ústa Mekrkelové prohlásilo, máme otevřenou náruč pro všechny ... . Za pár dní už jen pro Syřany.

Co tedy bude s uprchlíky různě po Evropě jejíž jediný cíl je Německo, Anglie, Švédsko ?Jsou to stovky a stovky tisíc ... .

Navíc přicházejí další a za nimi půjdou rodiny .. . V Africe jsou čilé komunikace přes mobil a internet a jak nedávno v televizi prohlásil odborník na uprchlictví, uprchlíci v rámci exodu  Balkánskou cestou čile komunikují jak s Německem kde mají své příbuzenstvo, tak s těmi doma v Africe.

Selský rozum  a určitý nadhled a konzistenční vnímání, to vidí v jiné rovině.

Německo, spolkové vlády se vzepřou Merkelové, dají stop stav.

Země na Balkánské cestě, Makedonie, Srbsko, už celkem volně dokonce i autobusy  pouští imigranty.

V rámci stop stavu bude nejen u nás na 100% vytížena policie, armáda, hasiči, zdravotnictví.

+17/0
30.8.2015 19:18

M91o67j10m83í33r 90R82o91d39e93n 6706475455637

U nás následně vzniknou uprchlické enklávy, jež vytíží plně náš systém jak finančně tak hospodářsky. 

Navíc po uprchlících můžeme těžko chtít aby zpřetrhali své kořeny, náboženské tradice, kulturu, myšlení a chování, to je více bude oddělovat od majoritní společnosti a může nastat podobný stav jako v Mariánkách, nebo v Paříži východní části města, Montainere.

Navíc u nás není dobrá proočkovanost malých dětí.

U hranic s Německém, může následně vzniknout divoký západ, neboť policie, armáda, hasiči, budou tak vytížení ... .

Jednak zde vzniknou divoké tábory, mafiánské a převaděčské skupiny a nebude zde platit zákon ... . 

Tam nás chcete zavést pane Jurečka ?  Na místo aby jste skrze vládu nechali svolat summit hlav evropských státníků a celý exodus přenesli na národní úroveň a hlavy států a v rámci výjimečného stavu dočasně "odstavili" Brusel a stabilizovaly se vojensky hranice Šengenu.

Nebo když to nebude na Evropské úrovni, tak alespoň na platformě Visegradské skupiny.Selský rozum taktéž říká že nelze brát za validitu internetové diskuze, jak se říká papír unese vše, zde el.. Je to anonymní prostor kde jsou i frustrace z nečinnosti vaši vlády, navíc je to prostor IV. cenové skupiny :-). Navíc nejde jen o Evropský exodus, ale v Latinské a Střední Americe ... .  Právě slepí volají po xenofobii, hysterii a snaží se učit druhé, neboť vlastně nemají své otěže ve svých rukou.

+12/0
30.8.2015 19:29

J92i57ř70í 76N11o35s15e84k 1338737591426

Pane Jurečko, máte děti a jste aktivní katolík. A tak vás hned dvakrát nechápu Rv

+13/−2
30.8.2015 19:12

J25a23n 80P48a54l74l19a22s 3854763870247

Dobrý večer, nic proti řešení problémů s chladnou hlavou. Ale nebylo by lepší jim předcházet?

+11/0
30.8.2015 18:56

M86i96l43a94n 18R43a28d79e71k 3697536921111

ti utecenci z Kuby nebo Ukrajiny nikoho neznepokoji, da rozum. Ani z Vietnamu by to nikomu nevadilo.

Ale na Evropu miri lavina muslimu, a zatim se Cesku vyhybaji, jenze jinde uz je plno a EU svolava rady, a nevi co s tim, tak se do Ceska take dostanou.

A neco je udrzet chladnou hlavu, a neco je prihlizet jak sousedovi hori strecha a rikat si ze proc se pripravovat na pozar, kdyz to ZATIM hori jen u nej.

+19/−1
30.8.2015 18:55
Foto

J84a52r92o70s89l41a94v 97P10o26l33á58k 9248803883976

Byly doby, kdy Vietnamci velice vadili - ještě si vzpomínám (z druhé poloviny 80. let) na fámy o nemocech, které údajně šíří, o parazitech, které v nich našli lékaři atd. Dnes už žijeme s Vietnamci tak dlouho, že by nás takové kraviny prostě nenapadly, protože víme, že jsou to normální lidé. Tolik k tomu "oprávněnému znepokojení".

Pokud jde o minulé imigrační vlny, zažili jsme celkem masivní imigraci Aghánců a bosenských muslimů a žádná hysterie se nekonala a k žádné katastrofě nedošlo. Takže dávám autorovi článku zcela za pravdu.

+6/−10
30.8.2015 19:10

M89i87l83a44n 84R98a22d21e27k 3877886771501

o tech Vietnamcich to sirila komunisticka strana a vlada, aby odvadela pozornost. Lidem moc nevadili

+5/−1
30.8.2015 19:15
Foto

Z97d95e43n18k77a 11W81a18g37n42e82r27o33v55á 6129450948

V 80-tých letech jsem zažila, na vlastní oči a při denním dění  Kubánce, kteří měli zachránit nedostatek pracovní síly u nás v podniku, při plnění komunistického plánování. Nebudu raději komentovat. Např. si raději sami zlámali ruku než aby šli ke strojům.

Když už situace byla okolí neúnosná, nahradili je Vietnamci, nastal klid a získali jsme k nim kladný vztah.

Každá národnost je jiná a MyČeši  jsme občas nepoučitelní.

Kdo rozhoduje o dění u nás?

Příchozí nebo my? Máme nedostatek důvěry sami v sebe, že to nedokážeme "ukočírovat"?

+7/0
30.8.2015 19:29

P90e20t69r 65S90k80á54c12e22l 6114179189

Uhodila jste hřebík na hlavičku. Neschopní chlapci ve vedení státu, kteří nás přivedli za 25 let tam, kde jsme. A voliči jim to baští. Proto je třeba jim dát výpověď (všem do jednoho ve vedení státu) a dát u voleb šanci úplně jiným stranám. Jinak se přeměn nedočkáme tak brzy. Ty tak jak tak přijdou, protože zdravý rozum zvítězí...R^

+2/0
30.8.2015 22:04



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.