- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ano, to je to, co nám, přítomným v české kotlině chybí. Povědomí o tom, že i když nákupem českého výrobku dnes zaplatím o trochu více, pomohu českému výrobci k tomu, že může příště vyrobit výrobek levnějí a třeba i lepší ... A hodně by v tom mohla udělat média !!! Takto si "pomohli" po 2.sv.válce Němci, tak proč to neuděláme i my ?
Lidi si to musi uvedomit sami a ne jim to cpat po nos...k tomu si mysli, ze pokud by tady byla takova masova kampan tak si nekdo z unie zacne stezovat....
Pane Jurečka, obávám se, že drtivou většinu spotřebitelů zajímá hlavně finální cena výrobku na pultě a fakt, že peníze nechá zahraničním řetězcům, je a bude pro ně vždy nepodstatný. Takže dobře míněný záměr rozšířit výrobu českých potravin musí jít ruku v ruce s plánem jak zajistit, aby byly nejméně cenově srovnatelné s těmi dováženými.
Apel na národní zájmy a zodpovědnost spotřebitele mívá dočasný nebo vůbec žádný účinek.
To není tak úplně pravda. Je fakt, že v Albertu je maso levnější, než třeba v Bille, ale protože v Albertu prodávají pouze polské maso, přestal jsem tam chodit. Raději si připlatím, než kupovat polské šmejdy.