Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jsem zásadně proti.

0 0
možnosti
Foto

Zemědělství jsme si sami zprznili dotacemi v 1. polovině 90.let a způsobili si to i sami zemědělci. Dále se to týká různých dalších a většinou nesmyslných dotací, např. na neobdělávanou půdu a co já vím co ještě.

Je to i vlastní problém zemědělců, kterým se dotace líbily, ale zapomněli, že si sami kopou hrob. Těžko budou tuzemského konzumenta přemlouvat ke koupi dražšího produktu, jehož ceně neodpovídá příslušně vyšší kvalita.

Zemědělci, pláčete dlouhé roky, ale na špatném hrobě. Stejně jako všichni ostatní, máte i vy začít především u sebe.

Ostatně pláčete nad svými ztrátami každoročně již více než 20 let. Z tohoto pohledu jste vlastně nezničitelná oblast výroby, protože každý průmyslový podnik by po několika ztrátových letech neodvratně zkrachoval.

2 1
možnosti
ZB

Není problém i v tom, že domácí zákazníci nekupují domácí výrobky? Sám jsem pracoval ve firmě, které se snížil odbyt a musela omezit výrobu. Trh začala válcovat konkurence dováženého dotovaného výrobku z Německa a lidé přestali náš výrobek vyrobený českými zaměstnanci kupovat.Každý má plná ústa vlastenectví, ale to by se mělo projevit i v obchodě.

3 0
možnosti
Foto

to není o vlastenectví, to je o kvalitě a ceně zboží.

Mám rád české smetanové (tavené) sýry. Ale jejich balení je nemožné a rozbalit je a  nezapatlat se, vyžaduje nemalé úsilí. A protože mám do Bavorska kousek, začal jsem nakupovat (nejenom sýry) tam. Jsou chutné, kvalitní a mají bezchybný obal a cenově jsou srovnatelné, ne-li lacinější.

3 1
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1945x
1. místopředseda KDU-ČSL ministr zemědělství ČR, otec pěti dětí a manžel paní lidovcové, tedy lidovec. Muzikant a zemědělec z Hané.

Seznam rubrik